نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو
سرخط خبرها

مذاکرات سیلوا با استقلال جدی شد

  • کد خبر: ۲۰۲۲۲۸
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
مذاکرات سیلوا با استقلال جدی شد
مذاکرات سیلوا، مدافع سابق برزیلی استقلال به مراحل نهایی رسیده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سیلوا، مدافع برزیلی سابق استقلال مذاکراتی در روز‌های اخیر با مدیران باشگاه استقلال داشته که به احتمال زیاد منجر به بازگشت این بازیکن خواهد شد.

این مدافع برزیلی بعد از جدایی از استقلال اعلام کرد که از استقلال به فیفا شکایت خواهد کرد تا طلب خود بابت فصل جدید را دریافت کند. او طبق قانون و توافقاتی که پیش از فصل با استقلال انجام داده بود می‌توانست حقوق خود را مطالبه کند. البته دریافت این مطالبات شرط داشت؛ اینکه سیلوا در هیچ تیم جدیدی بازی نکند که سیلوا هم تاکنون در تیم جدیدی عضویت نیافته است.


حالا، اما باشگاه استقلال که می‌داند بازگرداندن سیلوا به تیم خود تا چه اندازه از لحاظ مالی برایش سودآور خواهد شد و خود را از یک شکایت ۸۵۰ هزار دلاری مصون نگه خواهد داشت، بنا دارد با این بازیکن به توافق نهایی برسد تا مبلغ کمتری را هزینه این مدافع برزیلی کند.

البته حسن بازگرداندن سیلوا برای استقلال این است که اولاً مشکلات خط دفاعی برطرف خواهد شد و ثانیاً استقلال بابت بازی کردن این بازیکن در ترکیب خود به او دستمزد خواهد داد و مجبور نخواهد شد پولی به این بازیکن بدهد که در ازایش هیچ فعالیتی در این باشگاه نداشته است.

با توجه به رضایت اولیه سیلوا برای بازگشت و چراغ سبز او به مدیران استقلال این بازگشت هم برای مدافع برزیلی مطلوب است و او را همچنان در ویترین قرار خواهد داد و هم برای باشگاه استقلال که مبالغ کمتری را باید هزینه این مدافع برزیلی کند.

ظاهراً سیلوا به مدیران استقلال گفته نیمی از طلبش را در ازای دریافت ۲۰۰ هزار دلار دیگر دریافت خواهد کرد که در مجموع برای استقلال از لحاظ مالی مقرون به صرفه خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->